20 July 2011

Rangkaian sosial terkini yang menyediakan aktiviti yang mempunyai ganjaran

hai korg...
hari ni aku nak cite-cite sikit..tadi tengah aku layan facebook aku terjumpa la komen sorang aweq ni..ajak kawan aku join APER? aper? ni rangkaian sosial yang di buat oleh orang kita,orang malaysia..jom kita join nk x...?? ni aku sertakan link dia yek http://www.aper.my/..
ramai-ramai la yek join buatan malaysia ni....
oo lupa nak cite aper? ni banyak contest...kita sume boleh join contest yang diadakan... and lau kita daftar aper? ni kita dapat point...
Jom ber-aper
Di Aper, korang leh kumpul poin. Lagi banyak poin, lagi senang nak menang!

1.Edit profile dan kumpul 1000 poin!

2.Publish artikel,foto dan video dan kumpul 30 poin setiap satu!

3.Komen dan rate artikel, foto dan video pun leh dpt 3 poin setiap satu!

Jom kasi gegar Aper!!
jom ramai-ramai join yek...

No comments: