01 August 2011

kini kembali single

hai korang.....
lama tak buka blog ni.....rindu pon da...hahaha.....aku bukan malas buka tapi xdek benda nk tulis tu aku xbuka tu...
kini aku kembali.....
hari ni tak dek ape2 pon yang nk cite...saje je nk update sikit2....

untuk memenuhi ruang kat sini
aku nk cite pasal semalam ciket...semalam mmg ramai la yang ucap selamat berpuasa...thnx yek kawan2 sebab xlupe wish kt aku.....semalam orang2 sume hepy kn sbb nk puasa....aku pon hepy sbb nk puasa yang aku xhepy ny...aku tunggu mesej dari die wish selamat berpuasa...tapi xdek pon...sedih tol aku rase....
 dah lame aku xmesej dengan die..die pon tak hantar mesej kat aku...dah dekat sebulan la jugak....
maybe die dah tak sayang aku kot...
xpe ely...belajar dulu k...jangan pikir sal die....maybe die dah da aweq lain kot...2 la xmesej dah....
(ni la benda yang aku pegang...supaya aku xsedih...)
kadang2 time ingat kt die aku memang sedih tapi kawal je la....time seadanya...maybe die bukan jodoh aq....
xpe masa nk couple2 ni masih pajang lagi....aku nk stdy dulu masih memerlukan masa yang pangjang untuk stdy....so dengan ini aku cinte ely single.........hahahahaha 

No comments: