07 August 2011

sakit hati + geram.....

hai korang....
hari ni aku nak cite sikit perkara yang menyebabkan aku sakit hati and geram....tadi aku buka la blog ni....lepas tu aku update la sikit-sikit....aku dah tuliz macam2 benda nak post kat sini...tengah-tengah taip 2...anak sedare aku datang nak pinjam coz nak buka facebook die....so aku bagi la....tapi aku ada pesan kat die,jangan  padam blog aku....so aku g men jauh-jauh..ingat nk bagi die guna...lepas die dah ciap guna die bagi la aku guna....mase aku datang tengok blog aku, die dah padam....seyes sakit hati aku....eee geram gila...mujur die dah g jalan kalau tak,,, ada yang kene marah kat aku.... habis aku kene taip semula....tapi disebabkan terlalu panjang,,aku malas la nak post kat sini....tapi seyes sekarang ni aku masih bengang kat die......gerammmmmmmmm.....

No comments: